Centrale telefonice digitale cu o capacitate cuprinsa intre 250 si 1000 linii, cu functii de Contact Center, VoIP, acces Internet si comunicatii wireless
Arhitectura revolutionara bazata pe un nucleu IP furnizeaza sistemului flexibilitate si creaza economii importante clientilor datorita convergentei native voce-date. Beneficiind de un sistem de securitate foarte puternic, Alcatel OmniPCX Enterprise este solutia potrivita pentru nevoile companiilor medii si mari.
OmniPCX Enterprise (OXE) este un sistem integrat, utilizand cele mai noi standarde in telecomunicatii. Sistemul functioneaza pe orice tip de arhitectura de retea prezenta sau viitoare constituindu-se in platforma ideala pentru o intreprindere care utilizeaza comunicatii VoIP(Voice over IP). Solutia este conceputa pentru utilizarea pe termen lung, cu posibilitatea up-gradarii la noi cerinte. OmniPCX Enterprise ruleaza pe Linux, oferind posibiliatea comunicarii multimedia: voce, date, video. OXE beneficiaza de un mecanism redundant ce confera intregului sistem fiabilitate si robustete, maximizand timpul de functionare al echipamentului.
Facilitatile de securitate sunt la acest model de centrala telefonica corespunzatoare celor mai inalte exigente. Protocoale foarte puternice de criptare protejeaza comunicatia si managementul sistemului. Utilizatorii acestui sistem au posibilitatea sa-si interconecteze PC-ul cu terminalul telefonic si sa utilizeze in mod interactiv bazele de date precum si alte aplicatii software (Microsoft Office, Lotus Notes) in timpul convorbirilor telefonice. Serviciu de asistenta pentru eventuale programari personalizate, extinderi si interventii tehnice in scurt timp